ام پی فایل - مرجع خرید فایل های دانشجویی و دانش آموزی

جهت دانلود به سایت اصلی ارجاع داده میشوید

ام پی فایل - مرجع خرید فایل های دانشجویی و دانش آموزی

جهت دانلود به سایت اصلی ارجاع داده میشوید

طبقه بندی موضوعی
طراحی-خلبان-خودکار-با-استفاده-از-سیستم-موقعیت-یاب-و-حذف-سیستم-وضعیت-سنج-برای-هواپیماهای-بدون-سرنشین
طراحی خلبان خودکار با استفاده از سیستم موقعیت یاب و حذف سیستم وضعیت سنج برای هواپیماهای بدون سرنشین
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: Docx
تعداد صفحات: 140
حجم فایل: 3872 کیلوبایت

طراحی خلبان خودکار با استفاده از سیستم موقعیت یاب و حذف سیستم وضعیت سنج برای هواپیماهای بدون سرنشین
نوع فایل: word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 140 صفحه

چکیده :
در این پایان نامه به بررسی کاربرد اطلاعات سرعت محاسبه شده توسط سیستم موقعیت یاب جهانی در حلقه های کنترلی هواپیما پرداخته می شود. تلفیق اطلاعات سرعت و نوشتن سفت افزاری برای محاسبه وضعیت پرنده از روی داده های جی پی اس ، از موضوعات بحث شده در این پایان نامه می باشد.تمام اطلاعات بدست آمده تنها بر پایه یک جی پی اس تک آنتنی است و می تواند بر روی تمام هواپیماهای متداول و عمومی استفاده شود.


* فهرست عناوین صفحه

۱ فصل اول : نمای کلی از طرح 14
۱-۱ بیان مسئله 14
۱-۲ هدف از طراحی سیستم خلبان خودکار با جی پی اس 15
۱-۳ دلایل اهمیت حذف سیستم های وضعیت سنج 15
۱-۴ سوالات کلیدی 16
۱-۵ مدل شبیه سازی شده 17
۱-۶ تعاریف عمومی متغیرها و واژه های کلیدی 18
۱-۷ اطلاعات مورد نیاز در خلبان خودکار 19
۱-۸ موارد کاربرد خلبان خودکار 19
۱-۹ نحوه اعتبارسنجی 20
۱-۱۰ محدودیت ها و مشکلات 21
۲ فصل دوم : اصول و مبانی تئوریک 22
۲-۱ منابع خطای سنسور‌های ناوبری اینرسی 22
۲-۱-۱ خطای بایاس 24
۲-۱-۲ ضریب مقیاس 24
۲-۱-۳ عدم توازن 25
۲-۱-۴ نویز 25
۲-۲ سیستم موقعیت یاب جهانی و تشریح خطاهای GPS 27
۲-۲-۱ تشریح سیستم تعیین موقعیت جهانی 28
۲-۲-۲ اصول تعیین موقعیت با جی.پی.اس 31
۲-۲-۳ شبیه سازی حرکت مداری ماهوارهها 33
۲-۲-۴ عوامل و پارامترهای خطا در سیستم تعیین موقعیت جهانی 34
۲-۳ مروری بر تئوریهای تخمین و تلفیق 37
۲-۳-۱ دینامیک فیلتر کالمن 37
۲-۳-۲ الگوریتم فیلتر کالمن 38
۲-۳-۳ محدودیت‌های الگوریتم فیلتر کالمن 39
۲-۳-۴ فیلتر کالمن توسعه یافته 39
• الگوریتم فیلتر کالمن توسعه یافته 39
• محدودیت‌های الگوریتم فیلتر کالمن توسعه یافته 41
۲-۳-۵ فیلتر کالمن خنثی 42
• انتخاب مجموعه نقاط سیگما 44
• الگوریتم فیلتر کالمن خنثی 45
• مزایای فیلتر کالمن خنثی 49
• محدودیت‌های فیلتر کالمن خنثی 49
۲-۳-۶ فیلتر کالمن ذره‌ای 50
• الگوریتم فیلتر کالمن ذره‌ای 51
۲-۳-۷ فیلتر کالمن مکعب CKF 54
• الگوریتم فیلتر کالمن مکعبی 54
۲-۳-۸ جمع بندی و نتیجه گیری 56
۲-۴ کنترل کننده های تناسبی- انتگرالی- مشتقی (PID) 57
۲-۴-۱ اساس حلقه کنترلی 58
۲-۴-۲ تئوری کنترل کننده های PID 60
• عبارت تناسبی 60
• عبارت انتگرالی 62
• عبارت مشتقی 63
• خلاصه 65
۲-۴-۳ تنظیم کردن حلقه 65
• تنظیم دستی 67
• روش زیگلر- نیکلس 68
۲-۴-۴ نرم افزار تنظیم PID 69
۲-۴-۵ اصلاحات الگوریتم PID 69
۲-۴-۶ محدودیت های کنترل PID 70
۲-۴-۷ کنترل اتصال سری 71
۲-۴-۸ انجام کنترل PID فیزیکی 72
۲-۴-۹ پیاده سازی روش PID با زبان برنامه نویسی 73
۳ فصل سوم : استخراج معادلات ناوبری 74
۳-۱ مقدمه 74
۳-۲ کاربرد فیلتر کالمن در گردآوری اطلاعات شتاب 75
۳-۲-۱ فیلتر کالمن داخلی جی پی اس 75
۳-۲-۲ فیلتر کالمن خارجی جی پی اس 78
۳-۲-۳ محاسبه تابع انتقال شتاب 80
۳-۳ محاسبه زوایای شبه وضعیت 83
۳-۴ پیاده سازی با زبان برنامه نویسی C 87
۴ فصل چهارم : شبیه ســازی 88
۴-۱ مقدمه 88
۴-۲ شبیه سازی هواپیما در نرم افزار Aerosim 90
۴-۲-۱ بلوک ارتباط با دسته فرمان 93
۴-۲-۲ مجموعه هواپیمای کامل 94
• مجموعه شتاب کل ( Total Acceleration ) 97
• مجموعه نیروها (Forces ) 98
• مجموعه سینماتیک (Kinematics ) 99
• مجموعه ناوبری (Navigation ) 100
۴-۲-۳ مجموعه ارتباط بصری 101
• بلوک رابط FS 101
• بلوک رابطFlight Gear 103
۴-۳ شبیه سازی سفت افزار خلبان خودکار در متلب 105
۴-۳-۱ تعیین مشخصات خلبان خودکار 111
• مشخصات کنترل کننده حرکت سمتی 111
• مشخصات کنترل‌‌کننده ارتفاع 115
۴-۴ شبیه سازی سیستم وضعیت سنج بدون AHRS 117
۵ فصل پنجم : نتیجه گیری وپیشنهادات 129
۵-۱ مقدمه 129
۵-۲ ارزیابی، تحلیل و نتیجهگیری 129
۵-۳ پیشنهاد برای کارهای آینده 130
* منابع و مراجع 131
* نمـایه. 133

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
  • ۳۰ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی