ام پی فایل - مرجع خرید فایل های دانشجویی و دانش آموزی

جهت دانلود به سایت اصلی ارجاع داده میشوید

ام پی فایل - مرجع خرید فایل های دانشجویی و دانش آموزی

جهت دانلود به سایت اصلی ارجاع داده میشوید

طبقه بندی موضوعی
ارتباط-علّی-شایستگی-با-خودکارآمدی-رهبری-در-مربیان-ورزشی-زن-والیبال-استان-تهران
ارتباط علّی شایستگی با خودکارآمدی رهبری در مربیان ورزشی زن والیبال استان تهران
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 109

ارتباط علّی شایستگی با خودکارآمدی رهبری در مربیان ورزشی زن والیبال استان تهران
نوع فایل: word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 109 صفحه
چکیده :
هدف از پژوهش حاضر بررسی ارتباط علّی معنادار بین شایستگی با خودکارآمدی رهبری در مربیان ورزشی زن والیبال استان تهران می باشد. روش پژوهش از نوع توصیفی-پیمایشی می باشد. جامعه آماری این پژوهش را کلیه مربیان ورزشی زن والیبال استان تهران تشکیل می دهند که از بین آنها ۲۵۱ نفر به صورت تصادفی به عنوان نمونه انتخاب شدند. ابزار جمع آوری داده ها، پرسشنامه خودکارآمدی رهبری (مورفی، ۱۹۹۲) با اعتبار ۸۱ % و پرسشنامه شایستگی مربی( لئوناردو داوینچی،۲۰۰۰) با اعتبار ۸۵ % بود. نتایج آزمون کلموگروف اسمیرنف نشان داد داده ها دارای توزیع نرمال هستند ( ۰۵/۰P< ) تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از آمار توصیفی (شاخص گرایش به مرکز-شاخص گرایش به پراکندگی) و آمار استنباطی( روش تحلیل عاملی اکتشافی-مدل یابی معادلات ساختاری نظیر: تحلیل عاملی تاییدی و تحلیل مسیر با استفاده از آزمون t ) با نرم افزار LISREL انجام گرفت. نتایج نشان داد خودکارآمدی رهبری با ضریب رگرسیونی ۸۳۷/۰ با شایستگی مربی رابطه علّی مستقیم، ضعیف و معنادار دارد، خودکارآمدی رهبری با ضریب رگرسیونی ۵۷۶/۰ با مؤلفه راهنمایی و مشاوره از شاخص شایستگی مربی رابطه علّی مستقیم، قوی و معنادار دارد، خودکارآمدی با ضریب رگرسیونی۴۲۹/۰ با مؤلفه ارائه اطلاعات از شاخص شایستگی مربی ارتباط علّی مستقیم، متوسط و معنادار دارد، همچنین خودکارآمدی رهبری با ضریب رگرسیونی ۵۸۷/۰ با مولفه شبکه و ارزیابی از شاخص شایستگی رابطه علّی مستقیم، قوی و معنادار وجود دارد.از مقایسه روابط بین خودکارآمدی رهبری و شاخص شایستگی مربی و مؤلفه های آن در مربیان ورزشی زن والیبال استان تهران نتیجه می شود که بین خودکارآمدی رهبری و شایستگی مربی و مؤلفه های راهنمایی و مشاوره، ارائه اطلاعات و شبکه و ارزیابی ارتباط علّی معنادار وجود دارد.
واژه های کلیدی: شایستگی- خودکارآمدی رهبری-مربیان ورزشی زن

فهرست مطالب
عنوان صفحه
فصل اول: مقدمه و معرفی
۱٫۱٫ مقدمه 3
۲٫۱٫ بیان مسئله 6
۳٫۱٫ ضرورت و اهمیت پژوهش 8
۴٫۱٫ اهداف 9
۱٫۴٫۱٫ هدف کلی 9
۲٫۴٫۱٫ اهداف اختصاصی 9
۵٫۱٫ سوال¬ها 9
۶٫۱٫ فرضیه¬ها 9
۷٫۱٫ پیش فرض¬ها 9
۸٫۱٫ محدودیت¬های پژوهش 10
۱٫۸٫۱٫ حدود پژوهش 10
۲٫۸٫۱٫ محدودیت 10
۹٫۱٫ تعریف مفهومی واژه¬ها و اصطلاحات 10
فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه پژوهش
۱٫۲٫ فرضیه صفر 12
۱٫۱٫۲٫ زیر بنای نظری 12
۲٫۲٫ پیشینه پژوهش 44
۱٫۲٫۲٫ پژوهش¬های انجام شده در داخل از کشور 44
۲٫۲٫۲٫ پژوهش¬های انجام شده در خارج از کشور 45
فصل سوم: روش شناسی پژوهش
۱٫۳٫ روش پژوهش 51
۲٫۳٫ جامعه آماری 51
۳٫۳٫ نمونه آماری و روش نمونه گیری 51
۴٫۳٫ تعریف عملیاتی متغیرها 51
۵٫۳٫ مقیاس اندازه گیری متغیرها 52
۶٫۳٫ جمع آوری داده¬ها 52
۱٫۶٫۳٫ ابزار اندازه گیری 52
۲٫۶٫۳٫ روش جمع آوری داده ها 52
۷٫۳٫ روش های آماری 53
فصل چهارم : یافته های پژوهش
۱٫۴٫ یافته های توصیفی 55
۱٫۱٫۴٫ توصیف نمونه بر حسب درجه کارت مربیگری پاسخگویان 55
۲٫۱٫۴٫ توصیف نمونه بر حسب منطقه محل فعالیت پاسخگویان 56
۳٫۱٫۴٫ توصیف نمونه بر حسب محل کار پاسخگویان 57
۴٫۱٫۴٫ توصیف جامعه بر حسب بخش اشتغال پاسخگویان 59
۵٫۱٫۴٫ توصیف جامعه بر حسب گروه هدف پاسخگویان 60
۶٫۱٫۴٫ توصیف شاخص شایستگی مربی 61
۷٫۱٫۴٫ توصیف مؤلفه راهنمایی و مشاوره از شاخص شایستگی مربی 63
۸٫۱٫۴٫ توصیف مؤلفه ارائه اطلاعات از شاخص شایستگی مربی 65
۹٫۱٫۴٫ توصیف مؤلفه شبکه و ارزیابی از شاخص شایستگی مربی 67
۱۰٫۱٫۴٫ توصیف شاخص خودکارآمدی رهبری 69
۲٫۴٫ آمار استنباطی 71
۱٫۲٫۴٫ آزمون نرمال بودن توزیع داده¬ها 71
۲٫۲٫۴٫ پایایی یا قابلیت اعتماد ابزار گردآوری اطلاعات پژوهش 71
۳٫۲٫۴٫ تحلیل عاملی اکتشافی شاخص شایستگی مربی (تعیین روایی یا اعتبار پرسشنامه شایستگی مربی) 72
۴٫۲٫۴٫ تحلیل عاملی تأییدی 74
۱٫۴٫۲٫۴٫ تحلیل عاملی تأییدی شاخص شایستگی مربی 74
۲٫۴٫۲٫۴٫ تحلیل عاملی تأییدی شاخص خودکارآمدی رهبری 77
۵٫۳٫۴٫ آزمون فرضیه ها و پاسخ به سئوال های پژوهش 78
فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری
۱٫۵٫ بحث و نتیجه گیری 82
۱٫۱٫۵٫ یافته های مربوط به فرضیه صفر اول پژوهش 82
۲٫۱٫۵٫ یافته های مربوط فرضیه دوم پژوهش
۳٫۵٫ نتیجه گیری 83
۴٫۵٫ پیشنهادها 83
۱٫۴٫۵٫ پیشنهادهای برخواسته از پژوهش 83
۲٫۴٫۵٫ پیشنهادات برای پژوهش¬های بیشتر 84
منابع 92
پیوست ها 85

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
  • ۳۸ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی