ام پی فایل - مرجع خرید فایل های دانشجویی و دانش آموزی

جهت دانلود به سایت اصلی ارجاع داده میشوید

ام پی فایل - مرجع خرید فایل های دانشجویی و دانش آموزی

جهت دانلود به سایت اصلی ارجاع داده میشوید

تحقیق-تاثیر-شبکه-های-اجتماعی-در-بازاریابی-الکترونیکی
تحقیق تاثیر شبکه های اجتماعی در بازاریابی الکترونیکی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 14
حجم فایل: 213 کیلوبایت

دانلود تحقیق تاثیر شبکه های اجتماعی در بازاریابی الکترونیکی که در قالب فایل Word میباشد و بشرح زیر است:

تعداد صفحات : 14

چکیده: در این مستند سعی بر آن است تا تاثیر شبکه های اجتماعی بر مباحث تجارت الکترونیک به خصوص بازاریابی الکترونیکی(E-(marketing مورد بررسی قرار گیرد.به همین منظور در ابتدا و در مقدمه شرح مختصری از شبکه های اجتماعی و وضعیت آنها بیان شده است.پس از آن استفاده از شبکه های اجتماعی به عنوان گرایشی جدید در بازاریابی الکترونیکی مطرح شده است.در بخش بعدی تاثیر واقعی و اینکه آیا شبکه های اجتماعی باعث بهبود تجارت الکترونیک می شود یا خیر بحث می شود. تعامل و چگونگی ایجاد ارزش به وسیله شبکه های اجتماعی و تجارت الکترونیک از موضوعات دیگر بررسی شده می باشد. در نهایت نیروهای پنج­گانه پورتر و آنالیز انجام شده توسط این مدل در یکی از شبکه های اجتماعی عنوان می شود....

فهرست 

مقدمه:
شبکه های اجتماعی گرایشی جدید در بازاریابی الکترونیکی : 
آیا شبکه های اجتماعی تجارت الکترونیک را بهبود می بخشد؟ 
گراف و آنالیز ارتباطی در Over stock: 
شبکه های اجتماعی و تجارت الکترونیک: 
چرا ایجاد ارزش مهم است : 
مدل نیروهای پنجگانه پورتر: 
- قدرت خریدار : 
- قدرت فروشنده : 
- تهدید جایگزینی کالا یا خدمات : 
- تهدید وارد شوندگان جدید: 
- رقابت و همچشمی میان رقبای موجود: 
جمع بندی:
منابع و مراجع مورد استفاده:

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
  • ۲۱ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی