ام پی فایل - مرجع خرید فایل های دانشجویی و دانش آموزی

جهت دانلود به سایت اصلی ارجاع داده میشوید

ام پی فایل - مرجع خرید فایل های دانشجویی و دانش آموزی

جهت دانلود به سایت اصلی ارجاع داده میشوید

تحقیق-بازاریابی-در-ایران
تحقیق بازاریابی در ایران
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 40
حجم فایل: 57 کیلوبایت

دانلود تحقیق بازاریابی در ایران

نوع فایل : Word

تعداد صفحات : 40

فهرست و پیشگفتار

* مقدمه
* مواد و روشها
* مسیر بازاررسانی
* ضریب هزینه بازاریابی
* مدلهای حاشیه بازاریابی
* نتایج و بحث
* مسیر بازاررسانی زیره
* قیمت گذاری زیره در مسیرهای مختلف بازاریابی
* حاشیه بازاریابی در مسیرهای مختلف بازاریابی
* هزینه بازاریابی زیره در مسیرهای مختلف بازاریابی
* سود بازاریابی زیره در مسیرهای مختلف بازاریابی
* ضریب هزینه بازاریابی زیره در مسیرهای مختلف بازاریابی
* ضایعات زیره در مراحل مختلف بازاریابی
* عدم کارایی بازاریابی زیره در مسیرهای مختلف بازاریابی
* مدلهای حاشیه بازاریابی زیره
* شفافیت بازار زیره
* مسیر بازاررسانی زرشک زرشک در مسیرهای مختلف بازاریابی
* قیمت گذاری زرشک در مسیرهای مختلف بازاریابی
* حاشیه بازاریابی زرشک در مسیرهای مختلف بازاریابی
* هزینه های بازاریابی زرشک در مسیرهای مختلف بازاریابی 
* سود بازاریابی زرشک در مسیرهای مختلف بازاریابی
* ضریب هزینه بازاریابی زرشک در مسیرهای مختلف بازاریابی
* ضایعات زرشک در مراحل مختلف بازاریابی 
* عدم کارایی بازاریابی زرشک در مسیرهای مختلف بازاریابی
* مدلهای حاشیه بازاریابی زرشک
* شفافیت بازار زرشک
* مشکلات اساسی موجود در بازابابی زیره و زرشک
* پیشنهادات جهت بهبود بازاریابی زیره و زرشک
* منابع مورد استفاده


مقدمه
کشور ایران‌ با تنوع‌ وسیع‌ آب‌ و هوایی‌ در پاره‌ای‌ از مناطق‌ آن‌ در زمینه‌ تولید برخی‌ از محصولات‌ کشاورزی نظیر پسته‌، خرما، کشمش‌، بادام‌، گردو، زعفران‌ و زیره‌ و زرشک‌ از مزیت‌ نسبی‌ قابل‌ توجهی‌ برخوردار است ‌، لذا جهت‌ اتخاذ سیاست‌های‌ مطلوب‌ در زمینه‌ بهبود نظام‌ بازاریابی‌ و بازاررسانی‌ و توسعه‌ صادرات‌ آنها نیاز به ‌مطالعات‌ اقتصادی‌ به‌ صورت‌ علمی‌ حائز اهمیت‌ می‌باشد (ترکمانی، 1378) .ایران‌ به‌ عنوان‌ بزرگترین‌ تولید کننده‌ زیره‌ و زرشک‌ دنیا هنوز در بازار جهانی‌ جایگاه‌ مشخص‌ و روشنی ندارد و مجبور است‌ به دلایلی‌ از جمله‌ تبلیغات‌ منفی‌ رقبا محصول‌ خود را به‌ کمتر از نصف‌ قیمت‌ جهانی‌ به‌فروش‌ رساند لذا در این‌ مطالعه‌ وضعیت‌ بازاریابی‌ و بازاررسانی‌ این‌ محصولات‌ به‌ صورت‌ مطالعه‌ای‌ موردی‌ در مناطق‌ عمده‌ کشت‌ استان‌ خراسان‌ مورد بررسی‌ قرار گرفته‌ است‌.از جمله اهداف این مطالعه: بررسی‌ و شناخت‌ عملیات‌ بازاررسانی‌ زیره‌ و زرشک‌، تعیین‌ مسیر، حاشیه‌، سود، کارایی‌ و ضریب‌ هزینه‌ بازاریابی‌ زیره‌ و زرشک، برآورد هزینه‌ خدمات‌ بازاریابی‌ و بررسی عوامل موثر بر حاشیه بازاریابی زیره و زرشک و ارائه‌ راهکارهای‌ مناسب‌ جهت‌ بهبود وضعیت‌ بازاریابی‌ زیره‌ و زرشک‌ می باشد. با توجه ‌به‌ فقدان‌ انتشار مطالعات‌ اقتصادی‌ جامع‌ در زمینه‌ های‌ فوق‌، در مورد زیره‌ سبز و زرشک‌ ایران‌ ضرورت‌ و اهمیت‌ این‌ تحقیق‌ را نیز ایجاب‌ می‌نماید. در این تحقیق جامعه آماری مورد مطالعه زیره کاران و زرشک کاران استان خراسان می‌باشد. برای انجام تحقیق شهرستان‌های سبزوار، اسفراین، تربت‌حیدریه قائنات و بیرجند انتخاب و جمعا 100 پرسشنامه تولید کننده زیره و زرشک، 25 پرسشنامه عمده فروش و 50 پرسشنامه خرده فروش تکمیل گردیده است. انتخاب کشاورزان با روش نمونه گیری خوشه ای دو مرحله ای صورت گرفت. جمع آوری اطلاعات و تکمیل پرسشنامه‌ها به صورت مقطعی در سال زراعی 1380 انجام گرفت. به منظور تجزیه و تحلیل داده‌ها و برآورد مدل‌های مورد استفاده از بسته نرم افزاری Eviews استفاده شده است. برخی‌ از مطالعات‌ و تحقیقاتی‌ که‌ در زمینه‌ بازاریابی‌ و بازاررسانی‌ محصولات‌ کشاورزی‌ در داخل ‌و خارج از کشور انجام‌ شده‌...

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
  • ۲۴ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی